Често задавани въпроси
Как да поръчам?
Повече от лесно. След като сте си харесали продукта и сте натиснали "Добави в количката" Ви се отваря чекаут менюто. Попълвате си личната си информация, данните за доставката и начина на плащане и натискате "Изпрати". Накрая се изписва подтвърждение, че поръчката е успешна.
Безопасно ли е да се пазарува онлайн?
Напълно. Към момента In Spot поддържа два метода на плащане:
- Чрез дебитна или кредитна карта – противно на повечето схващания това е един изключително сигурен начин на плащание. Ена от причините за това е, че номерът на картата се криптира с 256-битов код, до който ние нямаме никакъв достъп.
- Чрез наложен платеж – и досега е една доста популярна опция сред клиентите ни, просто защото плащате, каквото е пред очите Ви.
Какви са обичайните срокове на доставка?
Обичайно 1-3 дни. Изключение правят една група продукти от листа ни, чийто срок на доставка е 2-4 седмици. Научете повече по политиката ни на доставките.
Как мога да заявя връщане на стоката?
- Свързвате се с нас чрез живия чат, контактната форма, имейл или телефон
- Посочвате причината за връщане
- Подтвърждаваме заявката и Ви пращаме насоки по връщането
До колко време след закупуването на продукта имам право да го върна обратно?
Стоим зад принципите си, а 30 дни право на връщане е един от тях. Клиентът може да очаква получаване на компенсация в рамките на 14 дни от заявката, но обикновено процесът е много по-бърз.
Може ли да се възползвам от сервиза на ИнСпот, без да се налага да нося продукта собсвеноръчно на адрес?
Абсолютно, затова ги има сервизните ни планове Стандарт + Доставка и Експрес + Доставка (приоритетен сервиз). Поемаме транспорта, а Вие спестявате време за по-важните неща.